پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4214
-
الف
+

شخصیت ملکا شبیه خودم است

بیتا سحرخیز بازیگر نقش "ملکا" در سریال «ماه و پلنگ» با آی‌فیلم به گفت‌وگو پرداخت.

بیتا سحرخیز بازیگر نقش "ملکا" در سریال «ماه و پلنگ» با آی‌فیلم به گفت‌وگو پرداخت.

بیتا سحرخیز بازیگر کم‌کار ولی شناخته شده‌ای است که این روزها با سریال‌های «آچمز» و «ماه و پلنگ» مهمان خانه آی‌فیلمی‌هاست. او با کارگردانان به نامی از جمله فرزاد موتمن، همایون اسعدیان و سعید آقاخانی همکاری کرده که نشان می‌دهد این بازیگر جوان با وجود کم کاری انتخاب‌های مناسبی داشته است. بیتا سحرخیز در طول این سال‌ها در فیلم و سریال‌هایی همچون ترانه مادری، عید امسال، نون و ریحون، گام های معلق، مهمانان ویژه، بهار قبل و بعد، همخانه، نسکافه داغ داغ، انعکاس، خبر خاصی نیست و … بازی کرده است.

به بهانه پخش سریال‌های «ماه و پلنگ» و «آچمز» با وی به گفت‌وگو نشستیم که خواندن آن خالی از لطف نیست.

خانم سحرخیز دو سریال «آچمز» و «ماه و پلنگ» این روزها در حال پخش از شبکه آی‌فیلم هستند. شما در سریال «ماه و پلنگ» نقش اصلی را دارید. کمی از چگونگی انتخاب نقش "ملکا" بگویید.

اگر نگاهی به کارنامه کاری من داشته باشید متوجه می‌شوید که من کارهای کمی بازی کردم و قبل از سریال «ماه و پلنگ» چهار سال بود که کار نکرده بودم. وقتی فیلمنامه به دستم رسید به شدت جذب فیلمنامه شدم، چون فیلمنامه «ماه و پلنگ» فیلمنامه متفاوتی بود و عشق و دوست داشتن را از زاویه دیگری نگاه کرده بود. در ضمن این را هم بگویم که یکی دیگر از دلایل پذیرفتن نقش ملکا در سریال «ماه و پلنگ» برای من وجود آقای "احمد امینی" به عنوان کارگردان و آقای زرین‌کوب به عنوان تهیه کننده بود که هر دوی این عزیزان، کاربلد و حرفه‌ای هستند.

خانم سحرخیز علت کم کاری شما چیست؟ به هر حال چهار سال کار نکردن برای بازیگر زمان زیادی است.

اولین دلیل من این است که در طول این مدت پیشنهادات جذابی نداشتم. قطعا اگر در این مدت پیشنهاد خوبی داشتم کار می‌کردم و نکته دیگر این است که دوست دارم نقش های متفاوتی را تجربه کنم؛ کارهای دیگری هم به من پیشنهاد شده بود که خودم از بین آنها نقش‌هایی را انتخاب کردم که واقعا دوست‌شان داشتم.

"ملکا" با وجود این که دختری امروزی است، اما بسیار پخته عمل می‌کند. کمی از کاراکتر ملکا بگویید.

شخصیت ملکا برای من بسیار دوست داشتنی است. به قول شما علاوه بر پختگی که دارد بسیار صبور است و تصمیمات بسیار مناسبی در زندگی می‌گیرد و می‌داند چه کاری را کجا انجام دهد. از سوی دیگر من شخصیت ملکا را به این دلیل بسیار دوست دارم که به شخصیت خود من بسیار نزدیک است.

خانم سحرخیز سریال «ماه و پلنگ» علاوه بر شبکه آی‌فیلم فارسی در شبکه آی‌فیلم عربی نیز پخش شده و این سریال مخاطبان خود را در میان مردم عرب زبان نیز داشته است. نظر شما در خصوص پخش سریال به زبان‌های مختلف چیست؟

اتفاق بسیار خوبی است. کشورهای همسایه ما، از لحاظ فرهنگی تقریبا به ما نزدیک هستند و سریال‌هایی که ما می‌سازیم می‌تواند برای آنان نیز جذاب باشد. این اتفاق که سریال‌های‌مان از شبکه آی‌فیلم عربی نیز پخش می‌شود، باعث می‌شود هنرمندان کارهای بهتری انجام دهند تا مخاطبان بین‌المللی بیشتری داشته باشند.

به عنوان سوال پایانی، ما از مخاطبان شبکه آی‌فیلم این سوال را پرسیدیم که «اگر به جای نویسنده سریال «ماه و پلنگ» بودید، پایان این سریال را چگونه رقم می‌زدید؟» شما هم به این سوال پاسخ دهید.

همانطور که گفتم شخصیت من به شخصیت ملکا بسیار نزدیک است و به نظرم ملکا بهترین تصمیمات را در جای خود گرفت و توانست با فداکاری و صبوری‌اش زندگی از هم پاشیده شده را دوباره درست کند. از نظر من همین پایانی که برای سریال «ماه و پلنگ» ساخته شده بهترین پایان است.

بیشتر بخوانید:

دانلود و تماشای سریال ماه و پلنگ

کتایون چوب حراج به کارخانه پدریش می‌زند!

کتایون، ملکا و محسن در فرودگاه

مصاحبه: هانیه خاوری برای وب‌سایت آی‌فیلم

/ س م

نظر شما
ارسال نظر